Czy marka jest w stanie zaistnieć bez reklamy? - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Czy marka jest w stanie zaistnieć bez reklamy?

Avatar
Dominik Jarnot  16 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Marketing internetowy ma nieocenione znaczenie dla biznesu, trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie rynku bez wykorzystania tak potężnego kanału komunikacji, jakim jest reklama internetowa. Reklama, w różnych formach, towarzyszy nam na co dzień odgrywając kluczową rolę podczas wprowadzania nowych marek na rynek.

„Branding, czyli budowanie świadomości marki polega na kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku konkretnej marki w umysłach konsumentów. Marka jest koncepcją, którą klienci kojarzą z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Jest ona ściśle związana z reputacją.”

Budowanie świadomości marki jest wymagającym procesem, który musi być konsekwentnie wdrażany. Niestety nie wystarczy samo skupienie się na jakości produktów czy usług jakie firma ma w ofercie. Musimy zadbać o to, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o nas. Największym wyzwaniem w obecnym czasie nie jest samo dotarcie z informacją do odbiorcy, ale zadbanie o to żeby nasza marka „utkwiła” w świadomości naszych odbiorców.

Wśród najczęściej stosowanych metod budowania świadomości marki wymienia się m. in.:

Wybór odpowiedniej nazwy marki
Nazwa dla nowej marki bądź zmiana obecnej nazwy. Nazwa przede wszystkim musi być łatwa w zapamiętaniu i budzić określone skojarzenia.

Stworzenie dopasowanego logo wraz z identyfikacją wizualną
Podstawowym elementem pozwalającym wyróżnić markę spośród konkurencji i podkreślić jej unikatowy charakter jest identyfikacja wizualna.

Materiały wizerunkowe
W zależności od miejsca, jeśli jest to sklep stacjonarny należy zadbać o odpowiednią prezentację wnętrza, m. in. Materiały drukowane, które później są eksponowane w miejscu sprzedaży.

„Wizerunek jest jak pogoda – zawsze jakiś jest. Od nas zależy, czy będzie zachęcał, czy odstraszał naszych potencjalnych klientów.”

Reklama
Po zrealizowaniu wszystkich powyższych kroków możemy ruszyć z promocją marki, która w zależności od strategii dotrze do jak największej liczby osób lub konkretnej niewielkiej grupy, która będzie odbiorcami danej marki.

Mówiąc o budowaniu świadomości marki nie można stosować tych narzędzi wybiorczo. Aby nasz przekaz marketingowy był spójny, wszystkie te metody muszą być ze sobą powiązane. Ponad to, nasze działania muszę być skierowane do odpowiedniej grupy odbiorców.

Po zapoznaniu się z powyższymi informacjami możemy jednoznacznie stwierdzić, że nasza marka ma nikłe szanse na zaistnienie bez reklamy. Nasza agencja przygotuje wszystkie wymagane materiały, oraz zbuduje solidną świadomość Twojej marki. Sprawdź naszą ofertę.


Avatar
Dominik Jarnot [email protected]
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
0,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (0)
KORONAWIRUS W POLSCE – PIXELWORK dla bezpieczeństwa Klientów i pracowników wstrzymuje działalność

Z uwagi na bieżącą sytuację epidemiologiczną oraz w związku z ogłoszeniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 14 marca 2020 r. stanu zagrożenia epidemicznego, w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się SARS-CoV-2 oraz zabezpieczenia zdrowia i życia naszych Klientów i Pracowników, PIXELWORK od dnia 16.03.2020 r. do odwołania wstrzymuje prowadzoną działalność.

Zamknij