Czy nasza strona firmowa potrzebuje pozycjonowania? - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Czy nasza strona firmowa potrzebuje pozycjonowania?

Avatar
Dominik Jarnot  16 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Kiedy prowadzimy sklep internetowy i sprzedajemy w nim jakiś towar, chcemy by sprzedawał się jak najlepiej i jak w największych ilościach. Chcemy przez to pokazać, jak wysoko jakościowe usługi świadczymy. Jesteśmy poniekąd zadowoleni z designu naszej strony, jej funkcjonalności i mamy nadzieję, że na stronę przybędzie wielu klientów. Lecz to tak nie następuje. Z pomocą przychodzi pozycjonowanie. Jeżeli widzimy, że na naszej stronie brakuje klientów, warto sięgnąć po właśnie pozycjonowanie.

Funkcjonalność i profesjonalny design strony nie wystarczy, że od razu na naszej stronie będą setki klientów dziennie. Dzieje się tak, ponieważ nasza strona nie zyskuje na popularności od razu kiedy ją utworzymy. Potrzeba do tego odpowiednich działań, które sprawią, że strona zacznie zyskać na popularności i pozycji w wyszukiwarce Google. Do pozycjonowania przychodzą z pomocą działania SEO. Czyli po ang. Search Engine Optimization. SEO to nic innego jak działania mające na celu zoptymalizowanie strony pod kątem wyszukiwarek, przez co jej pozycja zostanie podniesiona w wyszukiwarce Google.

Jednym z głównych skutków tego działania jest wyświetlanie wyniku wyszukiwania jako najwyższej pozycji w wyszukiwarce.

Aby strona mogła znaleźć się w pierwszej pozycji wyszukiwarki, to przede wszystkim wymaga pozycjonowania. Są to czynności mające na celu optymalizację strony pod Google. W skład optymalizacji wchodzą takie działania jak: optymalizacja kodu strony, dodanie opisów, nagłówków, tytułów etc. Warto stosować narzędzia, które sprawdzają, czy na naszej stronie nie występuje powielona treść.

Ważna jest również treść strony. Treści do strony należy pisać dokładnie i ważne, aby teksty były oryginalne, nie występujące na żadnych innych stronach. Dobrze utworzone teksty, to takie, które sprzyjają zainteresowaniu nimi przez potencjalnego użytkownika i wyszukiwarki Google.

W pozycjonowaniu strony niezbędne jest też budowanie linków. Link building to nic innego jak linkowanie do naszej strony z zewnętrznych stron, które nie należą do naszej strony. Warto linkować na różnych blogach, katalogach, bądź tworzyć zaplecza.

Podczas pozycjonowania strony również należy przemyśleć związany ze strategią marketingową. Warto się odróżniać od konkurencji, dlatego złotym środkiem jest unikalność i kreatywność. Musimy sami obmyśleć, w jaki sposób będziemy lepsi od naszych konkurentów.

Co robić w przypadku, gdy nie chcemy pozycjonować strony sami?
Fakt faktem, ale jeśli jesteśmy początkujący, to z pozycjonowaniem stron może nie być nam tak łatwo. Praca specjalisty SEO oparta jest wieloletnim stażem i doświadczeniem i to oni wiedzą, w jaki sposób pozycjonować każdą stronę. Nasza agencja interaktywna PixelWork.pl prowadzi działania związane z pozycjonowaniem stron. Szczegółowa oferta znajduje się pod adresem: Link do oferty pozycjonowania stron. Zapraszamy do zapoznania się z nią i kontaktu z nami. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.


Avatar
Dominik Jarnot [email protected]
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
0,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (0)
KORONAWIRUS W POLSCE – PIXELWORK dla bezpieczeństwa Klientów i pracowników wstrzymuje działalność

Z uwagi na bieżącą sytuację epidemiologiczną oraz w związku z ogłoszeniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 14 marca 2020 r. stanu zagrożenia epidemicznego, w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się SARS-CoV-2 oraz zabezpieczenia zdrowia i życia naszych Klientów i Pracowników, PIXELWORK od dnia 16.03.2020 r. do odwołania wstrzymuje prowadzoną działalność.

Zamknij