Czy prowadzenie fanpage ma sens? - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Czy prowadzenie fanpage ma sens?

Avatar
Dominik Jarnot  16 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Zacznijmy od tego, że fanpage jest produktem facebooka, zakładanym nie dla człowieka, a dla firmy. Jest to miejsce, w którym ludzie mogą poznać informację o Twojej firmie. Aktualne oferty, dane kontaktowe, adres, link do strony, wszystko to w jednym miejscu sprawia, że ludzie chcący się czegoś dowiedzieć będą odwiedzać ‘profil’ Twojej firmy.

Aktualnie Facebook jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie. Posiada ponad 1.2 miliarda użytkowników, a liczba ta wciąż rośnie. Tak ogromna liczba aktywnych użytkowników daje niespotykane nigdzie indziej możliwości marketingowe. Warto wspomnieć również o tym, że Fanpage jest miejscem ogólnodostępnym – czyli, jest idealnym miejscem do promocji Twojej firmy.

Co robić, by fanpage nie okazał się pomyłką?
Na samym początku należy pamiętać by Fanpage na Facebooku koncentrował się wokół określonego tematu. Warto też przemyśleć rodzaj publikowanych wpisów oraz określić grupę docelową. Wiadomym jest to, że ludzi nie związanych z naszą działalnością, posty publikowane na naszym fanpage kompletnie nie zainteresują. Nie ma więc sensu skupiać się na rozwijaniu fanpage przez przypadkowe osoby.

Na pierwszym planie, powinniśmy koncentrować się na merytorycznej wartości przekazu. Nie należy jednak, zapominać o formie poszczególnych wpisów – każdy wpis powinna cechować różnorodność, aby nasz kanał nie był zbyt monotonny, dla przeciętnego odbiorcy. Promując wybrany produkt, można dodać interesujące zdjęcie lub filmik.

Jak to mówią coś za coś – w tym wypadku konsekwencją dodania graficznej prezentacji jest mniejszy zasięg postu, jednak jak pokazują badania, użytkownicy są bardziej zaangażowani w obserwację, wypowiedzi, a nawet zakup towaru czy usługi. Zaciekaw i przykuj wzrok, a połowa sukcesu będzie już za Tobą.

CO WAŻNIEJSZE – czasami mniej, znaczy więcej i właśnie to idealnie sprawdza się co do ilości publikowanych postów.

Publikowanie postów nie powinno mieć formy spamu. Praktyczną funkcją jest zaplanowanie wpisów na konkretny dzień lub godzinę. Jeżeli zamierzamy promować nasze posty na Facebooku, należy pamiętać, aby ilość treści na poście nie była zbyt duża – ograniczy to zasięg promowania postów.

Jeżeli, zależy Ci na szybkim zwiększeniu swojej pozycji w Internecie, warto zastanowić się nad zleceniem prowadzenia mediów społecznościowych, firmą, które znają już ten temat „od podszewki”.

W czym może pomóc nam fanpage?
– Dzięki posiadaniu fanpage masz szansę dotrzeć do nowych, potencjalnych Klientów. – Dobrze rozwinięty i poprowadzony fanpage zmieni Twoją firmę w rozpoznawalną markę. – Wzbudź zainteresowanie swoją firmą, zbuduj solidny wizerunek oraz zaprzyjaźnij się ze swoim klientem. To klucz do Twojego sukcesu. Przeczytałeś bloga i chciałbyś zdecydować się na zlecenie prowadzenia Twojego fanpage’a firmie? Wejdź na naszą stronę, przejrzyj podstawowy cennik (jest to forma orientacyjna, gdyż do każdego klienta podchodzimy indywidualnie) skontaktuj się z nami i ZDECYDUJ SIĘ NA NAS! W ramach współpracy oferujemy Ci pełną wiedzę, zaangażowanie w dobro Twojego biznesu oraz widoczne efekty. Link do oferty mediów społecznościowych


Avatar
Dominik Jarnot [email protected]
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
0,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (0)