Czy wizytówka firmowa jest nadal potrzebna? - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Czy wizytówka firmowa jest nadal potrzebna?

Avatar
Dominik Jarnot  16 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Wizytówka towarzyszy chwilom nawiązywania znajomości, stając się elementem konwenansu. Wizytówka jest jedną z najważniejszych rzeczy podczas nawiązywania kontaktów z klientami lub w nawiązywaniu kontaktów biznesowych. Jak w takim razie zainteresować ludzi naszą wizytówką? Odpowiedź jest bardzo prosta! Stwórz kreatywny projekt wizytówki, niech będzie ona prosta i przejrzysta, ale jednocześnie przykuwająca spojrzenie.

Jakie dane umieścić na wizytówce?
Z racji tego, że wizytówka to mała forma prezentacji Firmy należy umieścić na niej te najważniejsze i podstawowe wiadomości, które ułatwią potencjalnemu klientowi kontakt z nami. Do tych podstawowych informacji zaliczamy: Przede wszystkim dane o sobie i o firmie– takie jak imię, nazwisko, nazwa firmy. Następnie dane kontaktowe- numer telefonu oraz adres e-mail i stronę internetową. Wizytówka powinna posiadać logo firmowe, aby łatwo było skojarzyć wizytówkę z firmą.

Wizytówka – jedno czy dwustronna?
Wizytówka jednostronna jest tańsza w druku, natomiast wizytówki dwustronne zmieszczą 2x więcej danych. W wizytówkach dwustronnych pozwoli na prezentację logo z jednej strony a na drugiej zamieścić dane firmowe i kontaktowe.

Czy wizytówka jest potrzebna?
Jeżeli prowadzisz tylko firmę internetową i nie spotykasz się z kontrahentami to wizytówka firmowa wydaje się zbędnym elementem. Jeżeli prowadzisz stacjonarną działalność i masz stały kontakt z klientami wizytówka jest niezbędnym akcesorium. Korzystanie z wizytówek to również sposób na pokazanie naszej otwartości.

Jaki wybrać rozmiar czcionek znajdujący się na wizytówce?
Zalecana wielkość czcionki dla wizytówek to minimum 6 pkt. Jednak uzyskany z pomocą manipulacji tym parametrem efekt wizualny dla czcionek niestandardowych może nie być zadowalający. W przypadku informacji zapisanych mniejszą czcionką najlepiej stosować fonty standardowe, np. sprawdzony Arial.

Format wizytówki
Najczęściej wybieranym formatem wizytówki jest 90×50 mm (9×5 cm) – zazwyczaj w układzie poziomym. Wymiar wizytówki musi zostać powiększony o spady 2-3 mm z każdej strony. teksty znajdujące się na wizytówce nie powinny dochodzić do granicy spadu, a wszystkie ważne treści należy odsunąć od krawędzi projektu. Dzięki zastosowaniu spadów i marginesów wewnętrznych unikniemy przypadkowego odcięcia istotnych elementów podczas wykrawania wizytówek z arkusza.

Z uwagi na ograniczone wymiary i konieczność zachowania maksymalnej czytelności projektu papier jest tym elementem, który może wyróżnić naszą wizytówkę spośród innych. Najczęściej w druku stosuje się papier matowy. Jest on stosunkowo gruby i sztywny, przez co jest bardziej odporny na uszkodzenia. Jeżeli chcemy by nasza wizytówka odznaczała się na tle innych, możemy dodać do niej np. błyszczącą folię lub ozdoby. Papiery ozdobne charakteryzuje specyficzna, unikalna dla każdej odmiany faktura. Różnica jest nie tylko widoczna, ale także wyczuwalna w dotyku – każdy, komu wręczymy wizytówkę z ozdobnymi tłoczniami czy fakturowaną powierzchnią, z pewnością zauważy tę różnicę. Marzysz o dobrze i kreatywnie wykonanej wizytówce, która zapadnie w pamięci każdemu? Zgłoś się do nas! W krótkim terminie wykonamy dla Ciebie profesjonalną wizytówkę Twoich marzeń. Zapraszamy do zapoznania się z naszą wstępną ofertą. W celu stworzenia indywidualnej oferty, zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Link do oferty projektowania graficznego


Avatar
Dominik Jarnot [email protected]
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
0,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (0)