Czym jest personalizacja w marketingu? - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Czym jest personalizacja w marketingu?

Avatar
Dominik Jarnot  16 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Personalizacja w marketingu polega na dopasowaniu produktu, jego ceny, promocji do zainteresowań, bądź oczekiwań odbiorcy. Branie pod uwagę indywidualnych preferencji jest istotne, gdyż konsument ma przeczucie, że jego zdanie jest ważne.

Personalizacja to dominujący trend w e-marketingu. Internet oferuje naprawdę wiele form indywidualizacji produktów, co może pomóc firmie stać się znacznie bardziej konkurencyjnym. Praktycznie wszystko to, co przeglądamy jest dopasowane do naszych upodobań. Przykładowo na Facebooku pojawiają się posty, które mogą nas zainteresować. Podczas wyszukiwani w sieci otrzymujemy reklamy związane ze słowami kluczowymi. Wszystko jest dopasowane pod nas tak, aby nas mogło zachęcić do kupna danego produktu.

Zaleta personalizacji
Najważniejszą zaletą, która wynika z personalizowania reklam to jej adekwatność do potrzeb klienta. Inaczej mówiąc: trafiamy w zainteresowania klienta. Polega to na tym, że jeśli użytkownik otrzyma taki komunikat reklamy spersonalizowanej, to jest bardziej skłonny zakupić produkt występujący na niej.

Jeżeli potrzebujemy współpracy w dziedzinie e-marketingu, to warto zainteresować się ofertą agencji interaktywnej Pixelwork.pl. Nasza oferta znajduje się pod adresem: Link do oferty marketingu internetowego. Zachęcamy do kontaktu z nami.


Avatar
Dominik Jarnot [email protected]
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
0,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (0)
KORONAWIRUS W POLSCE – PIXELWORK dla bezpieczeństwa Klientów i pracowników wstrzymuje działalność

Z uwagi na bieżącą sytuację epidemiologiczną oraz w związku z ogłoszeniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 14 marca 2020 r. stanu zagrożenia epidemicznego, w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się SARS-CoV-2 oraz zabezpieczenia zdrowia i życia naszych Klientów i Pracowników, PIXELWORK od dnia 16.03.2020 r. do odwołania wstrzymuje prowadzoną działalność.

Zamknij