Dlaczego warto zainwestować w email marketing? - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Dlaczego warto zainwestować w email marketing?

Avatar
Dominik Jarnot  16 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Dzięki branży email marketing mamy dzisiaj ogromne możliwości i rozwiązania, które wspomagają markę w Internecie. Możemy komunikować się za pomocą mediów społecznościowych, kampanii docelowych i powiadomieniom typu push. Istnieje wiele powodów, dla których warto zainwestować w email marketing.

Niska cena
To praktycznie jeden z najtańszych sposobów na dotarcie z reklamą do odbiorcy. Koszty dotarcia do wielu subskrybentów może kosztować nawet nie cały grosz. Marketing email nie tylko opłaca się dużym przedsiębiorcom, ale również małym firmą, które nie posiadają dużego budżetu na kampanie reklamowe. Platformy do email marketingu są w stanie zaoferować nawet darmowe plany startowe, więc dlaczego nie spróbować?

Prostota w użytkowaniu
E-mail marketing może wykonać każdy. Zdarza się tak, że może wystarczyć nawet kilka godzin, aby stworzyć kampanię od zera. Nie trzeba prosić programistów o pomoc, wszystko jesteśmy w stanie zrobić samemu. Najważniejsze w tym przypadku jest posiadanie intuicyjnej aplikacji do wysyłania maili.

Skuteczność
Maile wysyłanie dzięki działaniom marketingowym w tym kierunku są długotrwałe, to znaczy, że nie znikną po chwili ze skrzynki pocztowej. Praktycznie więcej czasu spędzamy na przeczytanie maila niż czytanie postów w mediach społecznościowych.

Kierowanie treści do zainteresowanych osób
Jesteśmy w stanie dotrzeć do osób, które są zainteresowane naszą ofertą, albo branżą, w której działamy. Dzięki temu trafiamy do konkretnych odbiorców i tym samym zwiększamy szanse na lepszą konwersję.

Bezpośredniość
Możemy dotrzeć do konkretnych odbiorców z konkretną ofertą. Niewiele platform oferuje taką bezpośrednią komunikację z odbiorcą. Email pozwala również na interakcję z odbiorcą, zawsze może odpisać z jakimś pytaniem. Jeśli będziemy dobrze podchodzić do odbiorców, to email marketing w naszym przypadku jest w stanie być narzędziem do budowania społeczności.

Budowanie relacji z odbiorcami
Ciężej jest pozyskać nowego klienta, niż zatrzymać u siebie obecnego. Dzięki personalizowaniu wiadomości pod odbiorcę jesteśmy w stanie zbudować z nim relacje i rozpoznawalność naszej firmy.


Avatar
Dominik Jarnot [email protected]
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
0,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (0)