Firmowy Fanpage - wszystko co musisz wiedzieć o jego prowadzeniu - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Firmowy Fanpage – wszystko co musisz wiedzieć o jego prowadzeniu

Avatar
Dominik Jarnot  16 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Obecność w social mediach to w dzisiejszych czasach obowiązek każdego biznesu! Publikacja contentu pozwoli z czasem zbudować społeczność, która będzie promowała Twoja markę. Pozwoli to także budować relację z klientem, ponieważ dbałość o media da konsumentowi poczucie troski ze strony firmy. Jeśli nie posiadasz wystarczająco dużo czasu na korzystanie z tego dobrodziejstwa, jakim jest Fanpage, warto postawić na agencje, która w profesjonalny sposób zrobi to za Ciebie. Ile kosztuje stworzenie Fanpage? Postaram się przybliżyć temat w dzisiejszym artykule. Nie tylko wielkie korporacje stawiają dzisiaj na media społecznościowe. Robią to także małe firmy lokalne, gdyż dobre wyróżnienie to podstawa każdego biznesu. Fanpage zainteresuję odbiorcę a w efekcie, odbiorca nie tylko będzie Twoim fanem, ale także stanie się Twoim klientem.

Agencja Social Media
Nie zdziwi cię fakt, że to ile kosztuje prowadzenie fanpage`a to kwestia indywidualna każdej z firm. Uwierz mi, na rynku pojawia się masa pseudo agencji, która rzekomo postawi twoją działalność na nogi, poprzez świadczone przez siebie usługi. Jedyne co mogę Ci doradzić w tej kwestii to zadanie, na pierwszy rzut oka prostego pytania „Z kim już współpracujecie?”. Takie agencje często lubią się chwalić wykonanymi przez siebie pracami, ponieważ dla nich jest to wizytówka dobrze wykonanej pracy, za które płacimy niemałe pieniądze, a my dzięki temu możemy wyselekcjonować tych najlepszych. Zadanie domowe, które Ty w tym czasie musisz wykonać, to dokładne przeanalizowanie tego, czym agencja się zajmuję, jak przede wszystkim prowadzą swojego fanpage`a. To pierwszy punkt o który musisz zahaczyć. Schludny i przejrzysty fanpage z systematycznie dodawanymi postami, z ładną oprawą graficzną to wisienka na torcie, ale to nie jest wystarczający argument by zainwestować w tą właśnie agencje. Tu pojawia się drugi haczyk. To że agencja prowadzi perfekcyjnie SWOJEGO fanpage, nie znaczy, że w taki sam sposób poprowadzi też Twojego. W gruncie rzeczy jest to ciężki kawałek chleba, przez który trzeba przebrnąć wykazując swoją pomysłowość, znajomość SEO, oraz dobra interaktywność z grupą docelową. Nie może to być ktoś z łapanki. Szukaj, analizuj, przeglądaj inne oferty a poświęcony czas da ci gwarancje dobrze zainwestowanych pieniędzy. Zwróć na to uwagę!

1. Plan działania – To czy na twojej stronie będą pojawiały się banery z bananami, czy z bielizną jest nie istotne. Ważne by wykonać to dobrze i z pomysłem. Działania wykonane bez uprzednio zorganizowanej strategii wprowadzają chaos i niespójność, co w efekcie przynosi raczej kiepski rezultat.

2. Jaki Content – Należy przygotować odpowiednio dopasowany „szablon”, który będziemy stosować systematycznie na naszym fanpage. Co to znaczy? Po przeanalizowaniu tego, kto będzie naszym docelowym odbiorcą, powinieneś zadbać o to, jakie kolory będziecie stosować. Jeżeli logo jest szaro-pomarańczowe, to zadbaj by grafiki były w podobnych kolorach. Pierwsze co przykuwa nasze oko to staranie przygotowana grafika, dopiero później treść, dlatego niestety nie wystarczy tekst pełen akcji i wybuchów, gdyż wszystko musi ze sobą współgrać!

3. Moderacja – Musisz zadbać o istotny szczegół, a mianowicie o osobę która będzie się zajmowała administracją na Twoim Fanpage`u. To właśnie tutaj będą pojawiały się pytania odnośnie świadczonych przez ciebie usług, tak samo należy uiścić odpowiedzi na nurtujące ich pytania. W dzisiejszych czasach wygodniej jest korzystać z facebooka, niż z maila, dlatego jest to podstawa każdego biznesu. Pamiętaj, że Twój odbiorca może się okazać niemiły z dość ograniczoną kulturą osobistą. Ktoś przez gorszy dzień wstawi negatywne, niecenzuralne komentarze w stosunku do twojej firmy, dlatego jest to praca na siedem dni w tygodniu. Jak wiadomo Internet nie śpi. Nie daj sobie wejść na głowę i zadbaj o usuwanie obraźliwych komentarzy, spamu, a nawet jak zajdzie taka potrzeba, blokuj użytkowników.

4. Skontaktuj się – Kontakt to kolejny ważny element firmy, bez którego stalibyśmy w miejscu, a nawet śmiem stwierdzić, że Twoja firma cofałaby się w rozwoju. Bez kontaktu żadne działania nie mają racji bytu, bo jak konsument ma kupić usługę/produkt, jeśli nie może się z Tobą skontaktować. Account Manager to osoba, która czuwa nad wszystkimi działaniami związanymi z kontaktem. Zadzwoni, napisze maila, czy zorganizuje nam współpracę z innymi firmami. W ten oto sposób, po obu stronach znajdują się dobrze doinformowane jednostki, a jak przecież wiadomo, wiedząc więcej o kliencie, lepiej rozumiemy jego potrzeby.

5. Raportowanie – Ostatnim elementem w dobrze prosperującym Fanpage`u to prowadzenie raportów i analiz, a to kolejne godziny z życia wzięte. Jednak zebranie danych jest niesamowicie ważne, to podstawa w podjęciu kolejnych kroków w rozwoju social mediów oraz firmy

Zaangażuj grupę społeczną
Dobrym zabiegiem na naszym fanpage`u jest tworzenie interaktywnego contentu. Mam na myśli realizacje konkursów w których to nasi odwiedzający będą mogli wygrać ciekawą nagrodę. Naszym obowiązkiem będzie skrupulatne przeanalizowanie wszelkich zadań, które będzie musiał wykonać konkursowicz. Słowem kluczowym jest zapewnienie sobie reklamy, a po wykonaniu odpowiedniego regulaminu, takową dostaniemy. Udostępnienie czy polubienie posta to w dzisiejszych czasach nawyk każdego z konkursów. Zwycięzca będzie cieszył się z nagrody, a ty z rozgłosu i podbitych statystyk.
Facebook też zarabia
Potężne narzędzie jakim jest Facebook, często ogranicza zasięgi i trafia dosłownie do garstki osób, jaka nas obserwuje. Miliony film korzysta z Facebooka i jak wiadomo, każdy chciałby być w TOP 10 największych korporacji i zarabiać jeszcze więcej pieniążków, bo duże liczby to fajne liczby. Potężne przedsiębiorstwa często płacą za sponsorowane posty czy konkursy, gdyż tym oto zabiegiem zdobywają kolejną rzeszę fanów i potencjalnych klientów. Dlatego chcąc się wybić, będziesz musiał przygotować się na wydatki w postaci „promowania postów”. Jeśli masz świetny pomysł na rozwinięcie fanpage i wiesz że przekazywana treść jest wartościowa, to warto zainwestować w marketing.

Podsumowanie
Z pozoru proste pytanie „Ile kosztuje prowadzenie Fanpage?” nie usłyszało jednogłośnej odpowiedzi. Jak widzisz przeradza się to na wiele pobocznych aspektów, które musimy wziąć pod lupę. Kontaktując się z profesjonalnymi agencjami, będziesz mógł sprecyzować nad czym chciałbyś się skupić, i dostaniesz odpowiedzi na pytanie „Jak stworzyć Fanpage?”. Przekazując im informację dotycząca tego, ile chciałbyś przeznaczyć na social media, pokierują Cię dalej i pomogą stworzyć silnie budującą się markę na rynku. Skontaktuj się z nami a uzyskasz odpowiedzi dotyczące tego, ile kosztuje prowadzenie Fanpage? Co powinno znajdować się na Fanpage? I przede wszystkim, jak zrobić to dobrze…


Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
0,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (0)
KORONAWIRUS W POLSCE – PIXELWORK dla bezpieczeństwa Klientów i pracowników wstrzymuje działalność

Z uwagi na bieżącą sytuację epidemiologiczną oraz w związku z ogłoszeniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 14 marca 2020 r. stanu zagrożenia epidemicznego, w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się SARS-CoV-2 oraz zabezpieczenia zdrowia i życia naszych Klientów i Pracowników, PIXELWORK od dnia 16.03.2020 r. do odwołania wstrzymuje prowadzoną działalność.

Zamknij