Google Ads - Jak to działa? - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Google Ads – Jak to działa?

Avatar
Dominik Jarnot  16 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Jeżeli planujemy działania marketingowe wokół naszej strony internetowej, to musimy zadbać o odpowiedni dobór promocji wokół niej. Bezkonkurencyjnym narzędziem jest Google Ads. Posiada najlepsze zasięgi, wiele form reklamy i bardzo dobrą funkcjonalność.

Google Ads pozwala na publikowanie reklam tekstowych, graficznych oraz w formie filmów. Kiedy mamy zamiar promować naszą stronę internetową, zastanawiamy się, w jaki sposób to uczynić. Znaczna część klientów posiada dylemat, czy poświęcić pozycjonowanie strony internetowej agencji interaktywnej, czy zleceniem prowadzenia kampanii PPC. Efektywnie zaplanowana kampania marketingowa powinna zawierać wspólne łączenie się obu form promocji, czego skutkiem będzie unikalny ruch na stronie. Pozycjonowanie w wyszukiwarce jest długotrwałe i oczekiwanie na wyniki zajmuje trochę czasu. Efekty w Google Ads możemy dostrzec od razu, gdyż kampanię można rozpocząć z dnia na dzień. Dzięki temu wzrasta widoczność naszej strony.

Reklamą w Google Ads kojarzymy kampanie w wyszukiwarce Google. Oznaczone są one zielonym słowem „reklama”, czasami też występuje kolor żółty. Linki sponsorowane Google Ads pojawiają się na samej górze wyników wyszukiwania i na samym dole. Po środku występują wyniki, które się pozycjonują. Google nadal dąży, aby reklamy posiadały znacznie większą widoczność niż wyniki pozycjonowane.

Z reklamami pochodzącymi z Google Ads spotykamy się codziennie. Nasze reklamy są w stanie wyświetlać się na innych stronach internetowych w postaci banneru. Ich plusem jest dostosowywanie się do powierzchni reklamowej, bez konieczności przygotowania projektu w większych rozmiarach.

Do reklamy Google Ads należy też YouTube. Blisko 16 milionów Polaków miesięcznie odwiedza tą platformę. Do klientów na YouTube jesteśmy w stanie dotrzeć niskim kosztem za interakcję. Czasami nawet 5 groszy za obejrzenie naszej reklamy.

Możemy się również reklamować dzięki kampanii Google Sponsored Promotions. To reklama, która należy do użytkowników poczty Gmail. Wyświetlają się one w górnych pozycjach w skrzynce odbiorczej. Przeważnie znajdują się w zakładce „Oferty”.

Google cały czas usprawnia system reklam Google Ads w wyszukiwarce. Jeżeli rozsądnie dobierzemy rozszerzenia, to możemy zwiększyć widoczność naszych reklam. Takie zastosowanie rozszerzeń wpływa również na wynik jakości. Dzięki rozszerzeniom przykładowo użytkownik może połączyć się z nami klikając tylko na numer znajdujący się w reklamie.

Koszt reklamy w Google Ads
Niestety nie da się jednoznacznie określić kwoty, którą można przeznaczyć na Google Ads. Kluczem tutaj jest cel, który chcemy osiągnąć. Google Ads pozwala na dotarcie do potencjalnego klienta w całym internecie. Reklama Google Ads może skłonić użytkownika do podjęcia jakiejś akcji. Jeżeli prowadzimy małą firmę usługową, to przeznaczając 1000 zł możemy znacznie zyskać klientów. Przykładowo jeśli prowadzimy kampanię reklamową na YouTube i wydając ok. 50 tysięcy złotych, możemy zyskać około 9 milionów wyświetleń w miesiącu. Dobra znajomość branży pozwoli nam na skuteczne prowadzenie kampanii w Google Ads.
Jeżeli chcemy powierzyć swoją kampanię firmie zewnętrznej, to warto skorzystać z naszych usług agencji interaktywnej PixelWork.pl. Nasza oferta dostępna jest pod linkiem: Link do oferty Google Ads. Zapraszamy do sprawdzenia i kontaktu z nami. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.


Avatar
Dominik Jarnot [email protected]
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
5,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1)
KORONAWIRUS W POLSCE – PIXELWORK dla bezpieczeństwa Klientów i pracowników wstrzymuje działalność

Z uwagi na bieżącą sytuację epidemiologiczną oraz w związku z ogłoszeniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 14 marca 2020 r. stanu zagrożenia epidemicznego, w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się SARS-CoV-2 oraz zabezpieczenia zdrowia i życia naszych Klientów i Pracowników, PIXELWORK od dnia 16.03.2020 r. do odwołania wstrzymuje prowadzoną działalność.

Zamknij