Jak często klikasz w reklamy internetowe? - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Jak często klikasz w reklamy internetowe?

Avatar
Dominik Jarnot  16 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Wiele osób nie przyzna nam tego, że lubi reklamy. Nie ważne czy pochodzą one z Internetu, telewizji bądź lokalnie zazwyczaj budzą w nas uczucie niechęci. Statystyki ukazują, że nieliczne narzędzia przynoszą takie rezultaty, jak reklama w Internecie.

Jakie reklamy możemy napotkać na swojej podróży po Internecie?
Większość reklam nie stara się przemawiać nam do głowy i przekonywać do wyboru oferowanego produktu. Dotychczasowe reklamy zachęcają do skorzystania z nieznanego sposobu na zarobienie pieniędzy, szybkie schudnięcie albo poprawę zdrowia w x czasie.

Przykładami takich reklam są:

— x kg bez diety i ćwiczeń

— totalny laik nauczył się pełnego języka w 2 tygodnie

— szukasz szybkiego zarobku? Sprawdź

To zaledwie kilka spośród tysięcy możliwości reklam, które występują w całym Internecie. Ich fenomen opiera się na nietypowych grafikach i tekstach, gdzie całość łączy się w absurdalną spójność, która nakłania nas do kliknięcia w reklamę.

Możemy również napotkać reklamy, które nakłaniają nas do szybkiej reakcji. Przykładami takich reklam mogą być:

— Domki letniskowe -50% wejdź i sprawdź,

— Zakup x produktów a otrzymasz do -70% zniżki na kolejne

Wiele ludzi skłania się takimi tekstami na zakup produktu, o którym wcześniej nie miało się pojęcia.

Ciekawe okazują się reklamy, które wprawiają nas w pozytywny humor. Takie reklamy wymagają niezmiernej kreatywności. Niestety, ale rzadziej można napotkać taką formę reklam w natłoku reklam lotto, sklepów internetowych i stron z rezerwacjami miejsc pobytu. Do twórców reklam z poczuciem humoru można śmiało zaliczyć producentów samochodowych, którzy często lubią dokuczać swoim konkurentom.


Avatar
Dominik Jarnot [email protected]
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
0,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (0)