Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony i kampanii AdWords? - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony i kampanii AdWords?

Avatar
Dominik Jarnot  16 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Po zakończeniu etapu wizualnego tworzenia strony internetowej, następna rzecz jaka będzie nas czekała, to przygotowanie strony pod SEO – Search Engine Optimization. Jest to ważny krok każdego przedsiębiorcy wędrującego przez Internet. Czym jest SEO? To nic innego jak frazy kluczowe wprowadzone na naszej stronie. Jest to wymagany element każdej witryny, gdyż to dzięki nim, nasza strona wyświetla się w wyszukiwarce, po wpisaniu jakiś konkretnych słów kluczowych. Przykładowo jeśli posiadacie działalność gospodarczą związaną z naprawą samochodów i taką samą tematykę na stronie internetowej, to powinniście umieścić słowa kluczowe związane z tą oto branżą, a nie np. sprzedażą ubrań. Odpowiednio dobrane słowa kluczowe, to darmowa promocja naszej strony internetowej.

Co to jest keywords research?
Keywords research – Analiza słów kluczowych polega na zidentyfikowaniu odpowiednich fraz. Przyciągnie to nowych użytkowników i pozwoli to dokonać konwersji. Musimy dokładnie przeanalizować słowa kluczowe w treściach, w przeciwnym razie możemy trafić do grupy użytkowników, która nie jest zainteresowana tematem. Słowa kluczowe powinno zamieszczać się w nagłówkach H1-H6, dokumentacjach, stopkach czy w tematach. W ten sposób przekazujemy informacje wyszukiwarce, dotyczące tematyki naszego serwisu, a dzięki temu mamy szansę pojawić się w indeksie Google.

Po etapie przeprowadzenia dokładnej analizy keywords research, należy zastanowić się, ile słów kluczowych powinniśmy zamieścić na stronie, do dobrego pozycjonowania witryny. Niestety niema złotego środka na to ile dokładnie powinno ich być. Trzeba podjąć metodę prób i błędów i dostosować ilość do wielkości i rodzaju serwisu. Systematyczne dodawanie treści na naszą stronę internetową, tylko pozwoli nam wpiąć się na szczyt w wyszukiwarce Google.

Jakie narzędzia przydadzą nam się w pozycjonowaniu stron internetowych?
Najprostszym sposobem na znalezienie dodatkowych fraz wyszukiwania w Google, jest skorzystanie z podpowiedzi, które daje nam Google. W pasku wyszukiwania wystarczy wpisać pierwsze litery interesującej nas frazy, a zaraz pod oknem tekstu wyświetlą się podpowiedzi. Dzięki zasugerowanym wynikom, będziesz mógł dostosować swoją treść na stronie.

Ubersuggest – to darmowa aplikacja, która pomoże nam w znalezieniu dodatkowych słów kluczowych. Niestety nie posiada ona statystyk dotyczących popularności danego słowa kluczowego, ale dowiemy się, jakimi wyrażeniami posługują się nasi potencjalni klienci.

Google Search Console – W analizie potencjału fraz pomoże Google Search Console, a dokładnie raport Analityka wyszukiwania. Zaraz pod wykresem pojawia się lista słów kluczowych, na które nasza strona wyświetla się w wyszukiwarce. Dzięki tej analizie będziemy mogli sprawdzić informacje dotyczące liczby wyświetleń, kliknięć czy pozycję naszej witryny na daną frazę

Answer The Public – Dzięki tej aplikacji, otrzymamy zbiór popularnych pytań związanych z daną frazą, które są wpisywane przez użytkowników. Dostajemy odpowiedzi i sformułowania, którymi możemy się inspirować podczas tworzenia content`u i wrzucaniu treści na naszą stronę internetową.

To czy Twoja strona internetowa będzie się pojawiała na samej górze w wyszukiwarce i czy będziemy trafiać do interesujących nas klientów, zależy tak naprawdę tylko od skrupulatnej analizy słów kluczowych i tego jakie frazy wykorzystamy. Wyodrębniaj tylko te, które najbardziej odzwierciedlają treści Twojej Strony i są jednocześnie wpisywane przez szerokie grono internautów. Możesz również odwiedzić strony konkurencji, w celach wyeliminowania powtarzanych słów kluczowych i zaimplementowaniu czegoś innowacyjnego.


Avatar
Dominik Jarnot [email protected]
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
0,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (0)