Jak stworzyć i napisać wizję firmy? - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Jak stworzyć i napisać wizję firmy?

Avatar
Dominik Jarnot  16 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Wizja firmy to krótka fraza, która podsumowuje cel naszego biznesu. Wizja jest podstawą do podejmowanych ważnych strategicznych decyzji.

Jasna wizja firmy stara się przykuć uwagę i pozwala nam na otworzenie sobie punktu wyjścia do podejmowania odważnych decyzji strategicznych. Napędza tym samym poszukiwanie nowych modelów biznesowych. W przypadku, gdy działanie, projekt lub eksperyment nie zbliża nas do realizacji naszej wizji, to nie warto marnować czasu, energii i pieniędzy. Wizja jest nawigacją, która zapewnia nas, że wszystko jest na odpowiednim torze.

Warto zaangażować całą firmę do opracowania wspólnej, spójnej wizji firmy. W wizji powinna zawierać się energia, zabawa, kreatywność i ambicja. Wysokiej jakości wizja firmy powinna być jasna i konkretna. Warto odpowiedzieć sobie zatem na kilka podstawowych pytań:

— Czy chodzi o innowacje?

— Czy jesteśmy zainteresowani wysoką jakością?

— Jakie mamy tematy naszej wizji?

Podczas opracowywania pomysłów na przyszłość firmy musimy wziąć pod uwagę również aspekty, strategie i następne kroki, które będą niezbędne do realizacji naszej wizji.

Warto zorganizować spotkanie strategiczne firmy, bądź z istotnym klientem. Powinniśmy się zastanowić co chcemy dokładnie powiedzieć, by zaangażować ich naszą historią.

Istotne jest podejście do niektórych kwestii, takich jak wiara w firmę i nasza pasja. Im bardziej jaśniejsza wizja tym łatwiejszy rozwój firmy. Zatem musimy się zastanowić jak chcemy opowiedzieć swoją historię. Chcemy zainspirować ich do działania, aby osiągnąć sukces.

Pamiętajmy, że podczas opracowywania wizji uwzględnić wartości, które są bardzo ważne dla naszej firmy. Wizja musi uwzględnić cele realistyczne i terminowe.


Avatar
Dominik Jarnot [email protected]
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
0,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (0)