Jak zoptymalizować stronę internetową? - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Jak zoptymalizować stronę internetową?

Avatar
Dominik Jarnot  19 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Jeżeli chcemy, aby nasza strona pojawiła się w pierwszych wynikach musimy ją dobrze zoptymalizować. Na początku warto się dowiedzieć, czym jest optymalizacja strony i jej zastosowanie.

Optymalizacja to działania, które mają na celu przyśpieszyć stronę, żeby była czytelna dla użytkownika, ale przede wszystkim by była w topowych wynikach wyszukiwarki Google.

Etapy optymalizacji strony internetowej
Na początku optymalizację warto zacząć od poprawy kodu strony. Jeżeli zoptymalizujemy kod źródłowy we właściwy sposób, to roboty od Google będą mogły łatwo poruszać się po wszystkich podstronach naszej witryny.

Po dokonaniu optymalizacji kodu warto przystąpić do optymalizacji treści znajdujących się na stronie internetowej. Wiadomo, że treści muszą być wartościowe, unikalne, ale też muszą być zachęcające dla potencjalnych użytkowników. Treść powinna być związana z tytułem strony i powinna zawierać słowa kluczowe, na które się pozycjonujemy. Warto zachować umiar z tymi słowami kluczowymi, gdyż ilość nie równa się jakości optymalizacji. Jeśli przesadzimy, to zmniejszymy tym samym czytelność i wartość naszych tekstów. Słowa kluczowe nie powinny stanowić więcej niż 5% całego tekstu. Warto pamiętać, by każdy tekst rozpoczynać nagłówkiem.

Kolejnym ważnym etapem w optymalizacji jest grafika zamieszczona na stronie. Tutaj optymalizacja może być prowadzona pod kątem rozmiaru, wagi i bezstratnej kompresji zapisu grafik. Żeby grafiki były dobrze zoptymalizowane warto je przycinać do potrzebnych rozmiarów, zmniejszać ich rozmiar, łączyć je by zmniejszyć żądania HTTP, oraz stosować opisy pod zdjęciami.

Istotnym elementem podlegającym optymalizacji są słowa kluczowe. Chodzi o to, aby roboty sieciowe wiedziały, które słowa są dla nas istotne pod pozycjonowanie. Słowa kluczowe muszą odzwierciedlać treść naszej strony. Dodatkowo warto zwrócić uwagę na konkurencję innych stron, gdyż ma ona duży wpływ na trudność pozycjonowania. Najprościej jest sprawdzić określoną frazę w Google i zobaczyć ile wyników jest pod tymi słowami. Kiedy określimy już jakie słowa kluczowe wybierzemy, to następnie przechodzimy do zamieszczania ich w tekstach, nagłówkach i w znacznikach. Ważne, by tytuły pasowały do treści, które znajdują się na stronie.

Optymalizowanie linków wewnętrznych też jest bardzo przydatne. Dzięki ich optymalizacji, roboty sieciowe i użytkownicy będą mogli swobodnie poruszać się po naszej stronie. Linki powinny zawierać formę tekstową, gdzie słowa powinny być oddzielane myślnikami, a nie podkreśleniem. Jest to najczęstszy błąd. Podkreślenia służą w programowaniu, a gdy użyjemy myślników, to będzie wiadomo, że chodzi o oddzielenie słów.

Jeżeli chcemy, by optymalizacja była wykonana przez firmę, to warto skorzystać z oferty naszej agencji interaktywnej PixelWork.pl. Szczegóły naszej oferty znajdują się pod linkiem: Link do oferty pozycjonowania stron. Zapraszamy do zapoznania się z nią i do kontaktu z nami. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, stąd też ceny są orientacyjne.


Avatar
Dominik Jarnot [email protected]
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
5,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1)
KORONAWIRUS W POLSCE – PIXELWORK dla bezpieczeństwa Klientów i pracowników wstrzymuje działalność

Z uwagi na bieżącą sytuację epidemiologiczną oraz w związku z ogłoszeniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 14 marca 2020 r. stanu zagrożenia epidemicznego, w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się SARS-CoV-2 oraz zabezpieczenia zdrowia i życia naszych Klientów i Pracowników, PIXELWORK od dnia 16.03.2020 r. do odwołania wstrzymuje prowadzoną działalność.

Zamknij