Wersja mobilna - dlaczego jest ważna? - Agencja Interaktywna - Pixelwork.pl

Wersja mobilna – dlaczego jest ważna?

Avatar
Dominik Jarnot  16 Sty, 2020   

Znudzony cztaniem monotonnych artykułów? Wypłenij krótki formularz, a bezpłatną wycenę otrzymasz jeszcze dziś! :) Wypełnij formularz

Żadną tajemnicą nie jest fakt, że większość ruchu, który osiągasz na swojej witrynie, pochodzi z urządzeń mobilnych. Wszyscy mają świadomość, że witryna, która dopasowuje się do rozdzielczości ekranów urządzeń mobilnych, jest dla nas lepsza w odbiorze – łatwiej ją przeglądać.

Korzystanie z wersji mobilnej w dzisiejszych czasach jest o wiele prostsze i wygodniejsze. Dużo łatwiej jest przecież zabrać wszędzie telefon niż laptopa.

Szybkie tępo życia, brak czasu na wszystko, częste podróże, to wszystko sprawią, że człowiek potrzebuje przede wszystkim szybkiego dostępu do informacji, które go interesują.

Urządzenia mobilne mają wbudowany bluethoot, przez co z łatwością możemy połączyć się z internetem. Będąc w drodze także znacznie wygodniej będzie włączyć nam Internet w telefonie niż rozkładać komputer. Za wygodą idzie w parze również większa ilość wejść na stronę, bo właśnie ona zachęca użytkowników urządzeń mobilnych do odwiedzania właśnie naszej strony, która będzie tak samo czytelna na laptopie, jak i na smartfonie.

Jak już wyżej zostało wspomniane, wersji mobilnej używa coraz więcej osób, służy to więc do generowania większego ruchu. W rozwijaniu wersji mobilnej ważnym elementem jest responsywność – PAMIĘTAJ O TYM.

W wersji mobilnej zadbaj o czytelność i wyeksponowanie najważniejszych informacji- na przykład takich jak kontakt. Witryna powinna być zbudowana tak, by miała w sobie maksimum informacji. Zoptymalizowanie strony pod potrzeby użytkownika, który potrzebuje szybkiej informacji, czy czytelnych zdjęć, pozwala na rozszerzenie naszej oferty do różnych typów klientów.

– Uwierz, nikt nie zostanie długo na stronie, jeżeli każde zdjęcie będzie musiał co chwile powiększać i pomniejszać, by uzyskać informację, której szuka.

Google od paru lat również naciska na responsywność stron internetowych. Dzięki nowej aktualizacji, Google przesuwa w dół ranking stron, które nie są responsywne i utrudniają życie mobilnym użytkownikom. Zadbaj o wygodę użytkowników mobilnych i pnij się w górę. Pamiętaj, że im wyżej Twoja strona pojawia się wyszukiwarce, tym więcej możesz mieć wyświetleń potencjalnych klientów czy czytelników.

Zwróć uwagę również na to, że użytkownicy mobilni mają kompletnie inne cele niż osoby korzystające z laptopów lub komputerów, a to oznacza, że potrzebują oni szybkich informacji, które przekazywane będą w jak najbardziej prosty i przejrzysty sposób. Jeżeli postawisz na prosty i przejrzysty interfejs oraz na intuicyjną nawigację dla użytkowników mobilnych, ułatwisz im np. pozyskiwanie informacji oraz sam proces zakupowy przełoży się to na Twoje zarobki.

Jeżeli interesuje cię również dochód z reklam, zauważ, że reklamodawcy chętniej proponują dodawanie reklam na strony, których wersja mobilna jest odpowiednio przygotowana. Mogą zgłaszać się do Ciebie również dystrybutorzy aplikacji mobilnych lub gier. Dzięki temu masz szansę zyskać dodatkowy dochód, niezwiązany ze sprzedażą Twoich produktów.

Chcesz zobaczyć naszą ofertę lub skontaktować się z nami? Zapraszamy na naszą stronę internetową. Link do strony Pixelwork


Avatar
Dominik Jarnot [email protected]
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do [...]
Spodobał Ci się nasz artykuł? Daj o sobie znać!
0,00 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (0)