fbpx

Dlaczego moja firma potrzebuje strony internetowej?

Dlaczego moja firma potrzebuje strony internetowej?

Dlaczego moja firma potrzebuje strony internetowej?

Z tym pytaniem zmaga się codziennie tysiące osób. A co, jeśli powiem Ci, że większość biznesów upada z powodu braku takowej strony? Jeżeli ta informacja Cię zaskoczyła to zapewne zdziwi Cię też fakt, iż w dzisiejszych czasach jest to podstawa każdego biznesu. Zatem, jakie korzyści przynosi strona internetowa? Przedstawię Ci to w kilku podpunktach i mam nadzieję, że otworzę Ci oczy na nowy system marketingu.

 

  1. Strona naszą wizytówką – zanim klient skorzysta z naszych usług lub produktu, na pewno chciałby się pierw z nią zapoznać. Strona internetowa to idealna wizytówka każdej firmy, dlaczego? Ponieważ dzięki schludnej i ciekawie zaprojektowanej witrynie wyrobi sobie zdanie o twoim profesjonalizmie, uczciwym podejściu do klienta oraz jakości świadczonych przez ciebie usług. Da mu to komfort psychiczny, który pozwoli mu polegać na usługach świadczonych przez twoją firmę a jak wiadomo, ułatwi to kontakt między Tobą a konsumentem.

 

  1. Globalna reklama – zapomnij o wydawaniu setki, jak nie tysięcy złotych za skrawek materiału wiszącego na płocie sąsiada. Utrzymywanie strony internetowej to marne grosze, a dzięki temu możemy zyskać potężne zasięgi co przerodzi się na gotówkę, a o to nam przecież chodzi. 84% konsumentów uważa, że nawet małe firmy posiadające własną witrynę są dużo bardziej wiarygodne, niż duże przedsiębiorstwa, które nikle istnieją w sieci. Dodatkowo chcąc zmienić informację na temat świadczonych przez ciebie usług,  nie musisz wydawać grubej gotówki, wystarczy wejść tylko w panel administratora. To takie proste.

 

  1. Zacieśnia relację z klientem – to jedna z potężnych zalet, jaką może przynieść nam strona. Możliwość tworzenia relacji z klientem to podstawa w realizowaniu naszej firmy. Na takowej witrynie, wskazane jest zamieścić chociażby jeden artykuł opisujący przeszłość Twojej firmy, czym się zajmuje oraz jaki jest jej koncept. Przedstawienie Twojemu odbiorcy co świadczona przez Ciebie usługa lub produkt może wnieść w jego firmie to kluczowy element, który pozwoli zwiększyć konwersję na Twojej stronie, spowoduje to wzrost liczby osób zainteresowanych Twoją ofertą, czyli w skrócie: Darmowa reklama.

 

  1. Gdzie o nas mówią? – Przydatną informacją na doskonalenie naszej firmy, jest zadanie prostego pytania „Gdzie o nas usłyszałeś?”. Poznając statystki, poznajesz swoją firmę, pozwala to spojrzeć oczami konsumenta na naszą firmę, co przeradza się na pomysł pt. „Co zrobić by nasza firma lepiej się pozycjonowała?”. Zabezpieczy Cię to przed runięciem firmy, oraz umożliwi Ci to spojrzenie na działalność z perspektywy izometrycznej. Przedstawię ci listę zapytań, byś sam mógł wywnioskować, czy ten zabieg jest ważny w naszym przedsiębiorstwie.
    – Skąd pochodzi klient?
       – Ile osób odwiedziło Twoją witrynę?
       – Które strony są najbardziej odwiedzane?
       – Ile stron odwiedził użytkownik podczas jednej sesji?
       – Jak często użytkownik wracał na twoją stronę
       – Jak często nasza strona jest klikana?

By dostać odpowiedzi na nurtujące Nas pytania, możemy uzbroić się w odpowiednio przygotowany skrypt na stronie internetowej- Nasza firma wykona go za Ciebie!

  1. Zostaw coś po sobie – Dobrym zabiegiem na naszej stronie internetowej jest zamieszczenie prac, które zostały wykonane już dla innych firm. Dlaczego portfolio jest ważne? Klient przeglądając naszą stronę główną, być może trafi na interesującą go pracę, która przekona go do zrealizowania usługi przez naszą firmę. Z perspektywy naszego kontrahenta, może być trudno znaleźć odpowiednio „profesjonalną” firmę, która wykona dla niego interesującą go usługę. Jak wiadomo rynek w dzisiejszych czasach jest niesamowicie rozwinięty i ciężko jest przebić kogoś swoją ofertą, dlatego portfolio i opinie z nim związane do kluczowy element do sukcesu.
  2. Prowadź biznes 24/7 – firma będąc czynna 8 godzin, traci 2/3 całej doby, co może doprowadzić do odejścia potencjalnych odbiorców do firmy znajdującej się tuż za rogiem. Strona internetowa nie pozwoli ci na takie straty a klient na pewno doceni aspekt związany z możliwością skorzystania z twojej oferty, kiedy tylko będzie chciał. Mobilność w dzisiejszych czasach, to obowiązek każdej firmy. Zadbaj o stronę wygodną, przejrzystą, responsywną oraz funkcjonalną a gwarantuję Ci 100% zysk w tym co robisz!
  3. Zleć to nam – dużo osób mylnie postrzega zatrudnienie profesjonalnej agencji interaktywnej. Takie osoby uważają, że stworzenie strony internetowej to wyrzucenie pieniędzy w błoto, lecz stworzenie i dostosowanie witryny do działalności to wisienka na torcie, szybko się zwróci i stanie się bardzo opłacalna. Jeżeli to dalej nie przemówiło Ci do rozsądku, to zadaj sobie pytanie „Ile wydajesz miesięcznie na reklamę?”. Wszelkiego rodzaju makulatura w postaci ulotek, gazet czy duży billboard postawiony w centrum miasta to kupa pieniędzy które możesz zainwestować w inny dział swojej firmy. Pamiętaj że taka forma reklamy posiada wady w postaci braku możliwości wybrania swojej grupy docelowej, sporządzania statystyk czy możliwość bezpośredniego poznania swojego klienta. Skontaktuj się z naszą agencją, a dostaniesz to czego potrzebujesz!

 

 

 

Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.