fbpx

Jak działa pozycjonowanie stron?

Jak działa pozycjonowanie stron?

Jak działa pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie nazywane jest również SEO- są to różne działania, które, mają na celu podwyższenie pozycji Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google.

Pozycjonowanie jest jedną z najskuteczniejszych i najbardziej opłacalnych metod marketingu w Internecie. Im wyższą pozycję będzie miała Twoja strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej osób ja odwiedzi.

Optymalizacja strony internetowej to przede wszystkim udoskonalenie jej treści tekstowej i kodu programistycznego- dzięki temu strona będzie zajmowała wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Udoskonalenie treści polega na lekkiej zmianie tekstów, tytułów oraz dodaniu zdjęć do treści.

Jeżeli w grę wchodzi modernizacja kodu, tutaj należy przeprowadzić zmiany techniczne, które będą widoczne tylko dla wyszukiwarki Google.

Absolutnym obowiązkiem każdego, któremu zależy na wysokiej pozycji w wyszukiwaniach jest regularne dodawanie tekstów na temat Twojej branży do Twojej witryny.

Najczęściej takie teksty przygotowuje firma pozycjonująca, która wie, jak je doskonale napisać.

Pozycjonowanie musi być wykonywane w sposób ciągły. Nie ma szans pozycjonowanie” co drugi miesiąc”. Nawet kilkudniowe zaprzestanie takich działań może spowodować wyraźnie gorsze efekty.

 

Jako firma na początku współpracy wykonujemy jednokrotnie analizę Twojej branży, słów kluczowych i konkurencji. Znajdujemy w ten sposób słowa kluczowe z Twojej branży, które są stosunkowo często poszukiwane przez internautów (liczby wyszukań podaje firma Google). Następnie sortujemy słowa kluczowe według siły witryn konkurencyjnych do Twojej. Dzięki temu rozpoczynamy pozycjonowanie od słów najłatwiejszych do wypozycjonowania, by ruch na Twojej stronie pojawił się jak najszybciej. Wszystkie dane liczbowe wraz z objaśnieniami otrzymujesz w ramach raportu po wykonaniu rzeczonej analizy.

Jak działa reklama w Google ADS?

Reklama płatna w ramach usługi o nazwie Google ADS. Polega ona na tym, że jeśli internauta kliknie w taką reklamę, to wtedy i tylko wtedy zapłacisz tą reklamę, w kwocie orientacyjnej od 0,50 gr-3 zł.

Dlatego też taka forma reklamy nazywa się reklamą płatną za kliknięcie.

Zaletą Google ADS nad pozycjonowaniem jest natychmiastowy ruch na stronie – zaraz po przelaniu środków. Wadą jest cena – w ciągu roku za ten sam ruch pozyskany na skutek pozycjonowania zapłacisz około 8 razy mniej, niż w Google ADS. Jeśli skończą Ci się fundusze na reklamę, ruch na Twojej witrynie zmaleje natychmiast do zera.

 

Czym różni się pozycjonowanie od reklamy Google ADS?

Zajmowanie miejsca w zwyczajnych, naturalnych wynikach wyszukiwania na skutek pozycjonowania nie wiąże się natomiast z żadnymi opłatami za kliknięcia. Po wstrzymaniu pozycjonowania renoma witryny pozostaje, a ruch utrzymuje się przez wiele miesięcy.

 

Ile kosztuje pozycjonowanie w Pixelwork?

Pakiet PODSTAWOWY
Dla małych firm  zaczyna się już od 290 zł i zawiera od 3-6h specjalistów.

Pakiet OPTYMALNY
Dla średnich firm, już od 490 zł i zawiera od 6-11h specjalistów

Pakiet ROZSZERZONY
Dla dużych firm, już od 990zł i zawiera 15+ godzin specjalistów.

 UWAGA: Główna różnica pomiędzy pakietami to ilość roboczogodzin specjalistów przeznaczonych na obsługę projektu. Oferta oraz pakiety mają charakter poglądowy, należy je traktować orientacyjnie gdyż do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.

 

Pozycjonowanie Stron

Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.